#1 12-09-06 18:18:14

Darth Werter

Administrator

4767493
Call me!
Zarejestrowany: 09-09-06
Posty: 15
Punktów :   
WWW

Moze tu sie uda jokos pisac posty??

przepraszam bardzo za niedociagniecia, ale z Anglii ciezko jest mi
wszystko dopracowac... poki co mam sporadyczny dostep do neta:(
jak wroce to obiecuje ze postaram sie wszystkim zajac i jakos to ogarnac!!


"Ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół."

Offline

 

#2 12-09-06 21:53:39

Black L.

Moderator

Zarejestrowany: 09-09-06
Posty: 22
Punktów :   

Re: Moze tu sie uda jokos pisac posty??

DZIEKI WOM, WERTERZE ZA TO FORUM. NIECH SŁUŻY WŁAŚCIWYM CELOM, CZYLI DYSKUSJOM NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE. MYSLĘ ŻE FORUM BĘDZIE SIĘ ROZWIJAĆ, NAJWAŻNIEJSZE ŻE JUŻ DZIAŁA!

Offline

 

#3 14-09-06 21:11:53

MosiA

Dawkowicz

1360466
Zarejestrowany: 14-09-06
Posty: 3
Punktów :   

Re: Moze tu sie uda jokos pisac posty??

He he.... No to zobaczymy ile krwi się tu poleje, bo ciężko to widzę póki co pozdrawiam czule


"...by odeszły w niepamięć chwile, które zwałam złotem,
tamte chwile to tombak, bo już wiem co było potem..."

Offline

 

#4 15-09-06 23:20:18

baueR

Dawkowicz

1290290
Skąd: Ancla
Zarejestrowany: 11-09-06
Posty: 17
Punktów :   
WWW

Re: Moze tu sie uda jokos pisac posty??

Hejoł, tu Bała dobry pomysł, będę w swoim żywiole i Bleki sie nie będzie na mnie wkurzać że zaśmiecam dawkową ksiege Wierzę, że to forum sie bedzie rozwijać, ten "post" na głównej stronie to powinien być dział, zatytuuj go np. Ogólny a w nim dopiero poszczególne wątki i topiki. To tyle uwag ale to pewnie wiesz A teraz wiara smiało można mnie jebac, czekam, nie mam nic do ukrycia zdanie na prawie każdy temat i umiem się bronić. JAAAAZDA!!! United, united!!


"tyle kurwa dróg pobudowali, a nie masz dokąd pójść" - śp Himilsbach

Offline

 

#5 21-09-06 17:01:23

Pysiek

Przyjaciel

Zarejestrowany: 21-09-06
Posty: 1
Punktów :   

Re: Moze tu sie uda jokos pisac posty??

pozdrawiam z konkurencji - Epidemii hehe

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dmucha z kratki wentylacyjnej pewdiepie kto to jest rosyjskie filmy wojenne o afganistanie całe filmy www.airskate.pun.pl bmw e30 brak dlugich