Misiek - 04-05-07 14:48:12

Hejka  po  małym problemie zwiazanym z  mało czytelnym kodem udało sie i jestesm juz na waszym  forum   ale  to taka dygresja...
JAkos tak chcialem sie dowiedziec co u was slychac  niestety w tym roku nie udało nam sie wspolnie  zmontowac wyjazdu  do rypina ( przewazyły o tym wzgledy finansowe)   ale mam nadzieje ze zobaczymy sie na Rypinie   gdzie poraz kolejny skonfrontujemy swoja twórczośc artystyczna. Pozdrawiam cały teatr

Black L. - 05-05-07 10:17:01

HI, MISIEK!
Miło ze nas nawiedziłeś. U nas, co widać na stronie, dużo roboty, w tym również twórczej.
W Rypinie się spotkamy, to pogadamy na spokojnie...
Dzięki za zaproszenie na meeting do Bierunia. O ile termin będzie realny, to myślę ze sie pojawimy.
Pozdrawy dla zarazonych!

Misiek - 05-05-07 17:24:09

dzieki dzieki aa co macie taki mały ruch na forum  ropromujcie tooo

Black L. - 05-05-07 20:51:08

To forum jest wystarczająco rozpropagowane i każdy z nas ma dostęp, rzecz jednakże w tym, iż (jak większościowo twierdzimy) forum nie jest nam potrzebne i służy jako dodatkowy komunikator; ot na przykład dla kontaktu z Tobą. Pozdr. mrocznie ;)

Misiek - 08-05-07 23:30:27

dobra oki ja tak tylko zauwazyle :P

p.s powidzeniaw bedzinie  my juz pierwsza nagrode zdobylismy wam równiez zycze tego samego  dozo na Rypinie

naruto battle arena 2 ciosy co chce na urodziny poradnik do pisan scriptow ssylwia kuc bialystok naruto rpg gba czy jest wersja angielska